Клас 2
Навчальний рік 2014-2015
Семестр I
Термін: вересень-жовтень 
Назва предмету: «Англійська мова»
Самостійна робота
| 
№ | 
Завдання | 
Література | 
Термін виконання | 
Спосіб контролю | ||||||
| 
Тема 1. «Я, моя сім’я і друзі» - 10 годин | ||||||||||
| 
Мета: повторити та активізувати лексичний матеріал
  з  теми, розвивати навички використання
  лексико-граматичного матеріалу в конкретних комунікативних ситуаціях | ||||||||||
| 
Очікуваний результат виконання самостійної
  роботи: повторення та активізація
  лексичного матеріалу з теми «Я, моя сім’я і друзі», засвоєння нової лексики з теми,
  удосконалення вмінь використовувати вивчений лексико-граматичний матеріал в
  конкретних комунікативних ситуаціях | ||||||||||
| 
Урок 1. Тема «Привітайся з друзями» | ||||||||||
| 
Мета уроку: навчальна: презентувати ЛО good morning,
  good afternoon,
  good evening,
  good night,
  goodbye; презентувати їх правопис і тренувати
  їх читання;   
розвивальна: розвивати увагу, зорову
  пам'ять; навчити стежити за читачем та аналізувати інформацію після
  читання;   
виховна: виховувати в учнів  позитивне ставлення до вивчення англійської
  мови; 
соціокультурна компетенція: вживання та
  вибір привітань;  
загальнонавчальна компетенція: уважно стежити за
  презентованою інформацією. | ||||||||||
| 
1. | 
Ознайомся з підручником, з яким ти працюватимеш
  у  2 класі. Зверни увагу на його
  структуру.  | 
«We learn English» Підручник для
  учнів 2-го класу 
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.) | 
1-й тиждень | 
Привітайся та попрощайся з друзями. | ||||||
| 
2 | 
Повтори 
  вирази Good morning! Good afternoon! Good evening! Good night! Goodbye!  | |||||||||
| 
3 | 
Прочитай діалоги вправ 2, 3
  на стор. 4-5. | |||||||||
| 
4 | 
Вивчи вірш впр. 3, с. 5. | |||||||||
| 
5 | 
Склади та запиши власний діалог за зразком впр.
  3, с. 5. | |||||||||
| 
Урок 2. Тема «Про себе» | ||||||||||
| 
Мета уроку: 
навчальна: презентувати структури I’m..., I’m from…; навчити відповідати на запитання How old
  are you?
  What’s your name? ; повторити
  цифри 1-7;
  практикувати аналізування тексту та порівняння фактів;    
розвивальна: розвивати пам’ять, реакцію на запитання; 
виховна: формувати позитивне ставлення до
  виконання домашнього завдання; 
соціокультурна компетенція: знання
  культурних реалій спільноти мова якої вивчається: умови життя;  
загальнонавчальна компетенція: активно
  застосовувати мову, що вивчається. | ||||||||||
| 
1 | 
Послухай та повтори. Впр. 1, с. 6. | 
«We learn English» Підручник для
  учнів 2-го класу 
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.) | 
1-й тиждень | 
Напиши про себе 3-4 речення за
  зразком впр. 1,с. 6. | ||||||
| 
2 | 
Прочитай діалог впр. 2, с. 6. Доповни шаблон
  інформацією про себе та свого друга, щоб утворити власний діалог за зразком. | |||||||||
| 
3 | 
Вивчи вірш впр. 3, с. 7. | |||||||||
| 
4. | 
Доповни, прочитай та запиши діалоги впр. 4, с.
  7. | |||||||||
| 
Урок 3. Тема «Звідки ти родом» | ||||||||||
| 
Мета уроку: навчальна: повторити і практикувати вживання
  структур “I’m” (name); презентувати і практикувати відповіді на
  запитання “Where are
  you from?”
  “Where do
  you live?”   
розвивальна: формувати навички аудіювання;
  розвивати зорову пам’ять та увагу; удосконалювати навички правильної вимови
  англійських слів;   
виховна: формувати вміння дотримувати правил
  гри; формувати позитивне ставлення до помилок; 
соціокультурна компетенція: вживання та
  вибір привітань;  
загальнонавчальна компетенція: уважно стежити за презентованою інформацією. | ||||||||||
| 
1. | 
Назви літери алфавіту, впр. 1, с. 8. | 
«We learn English» Підручник для
  учнів 2-го класу 
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.) | 
2  
тиждень | 
Читати діалог за ролями, впр. 5, с. 9. | ||||||
| 
2. | 
Прочитай слова, назви в них літери по порядку,
  впр. 2, с. 8. | |||||||||
| 
3. | 
Послухай запитання та підбери до них правильні
  відповіді. Впр. 3, с.8. | |||||||||
| 
4. | 
Послухай та заспівай пісню. Впр. 4, с. 9. | |||||||||
| 
5. | 
Напиши правильно речення: Where are you from? Where do you live? Дай усно на них відповіді.  | |||||||||
| 
Урок 4. Тема «Мої друзі» | ||||||||||
| 
Мета уроку: 
навчальна: презентувати та практикувати вживання
  займенників, тренувати дітей читати й відповідати на запитання Where are
  you from?;
  повторити цифри та звуки   [h], [w], [l], [f]. 
розвивальна: розвивати зорову пам’ять, увагу до деталей під час прослуховування
  тексту;
  формувати навички спонтанного мовлення; 
виховна: формувати позитивне ставлення до
  навчання й виправлення власних помилок; 
соціокультурна компетенція: знання
  культурних реалій спільноти мова якої вивчається: умови життя;  
загальнонавчальна компетенція: активно
  застосовувати мову, що вивчається. | ||||||||||
| 
1 | 
Послухай та прочитай діалоги впр. 2, с. 10 | 
«We learn English» Підручник для
  учнів 2-го класу 
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.) | 
2  
тиждень | 
Вивчит особові займенники
  та підбери
  відповідні імена. | ||||||
| 
2. | 
Послухай та повтори діалог впр. 2, с. 10. | |||||||||
| 
3. | 
Доповни та прочитай діалог впр. 3, с. 11. | |||||||||
| 
4. | 
Познайомся з англійськими займенниками впр. 4,
  с. 11. Прочитай їх та переклади. | |||||||||
| 
5. | 
Послухай та прочитай англійські імена. Впр. 5,
  с. 11. Підбери відповідні займенники до імен. | |||||||||
| 
6.  | 
Напиши про свого товариша за шаблоном,
  доповнивши речення впр. 6, с. 11. | |||||||||
| 
Урок 5. Тема «Моя родина» | ||||||||||
| 
Мета уроку: 
навчальна: презентувати ЛО за темою уроку;
  практикувати вживання займенників відповідно до ситуації; презентувати
  дієслово “to be” у різних формах; 
   
розвивальна: розвивати швидку мовленнєву
  реакцію на запитання; тренувати правильну артикуляцію звуків; формувати
  навички читання з інтонацією за ролями; 
   
виховна: формувати вміння ефективно працювати
  в групах; формувати позитивне ставлення до виконання домашнього завдання; 
соціокультурна компетенція: вживання та
  вибір привітань;  
загальнонавчальна компетенція: уважно стежити за презентованою
  інформацією. | ||||||||||
| 
1. | 
Подивись на малюнки впр. 1, с.12. З’єднай з відповідними словами та назви членів родини. За потреби скористайся словником в кінці
  підручника. | 
«We learn English» Підручник для
  учнів 2-го класу 
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.) | 
3  
тиждень | 
Впр. 5, с. 13.  Розказжи про когось з членів родини. | ||||||
| 
2. | 
Послухай діалоги впр. 2, с. 12. Повтори. Склади
  свій власний діалог доповнивши шаблон, який поданий у вправі. | |||||||||
| 
3. | 
Прочитай діалог впр. 3, с. 13. Доповни діалог. | |||||||||
| 
4. | 
Познайомся з правилом вживання дієслова “to be” на с. 13. Запам’ятай його. | |||||||||
| 
5. | 
Письмово виконай впр. 4, с. 13. Заповни пропуски
  потрібною формою дієслова. Використай правило вживання дієслова “to be” на с. 13. | |||||||||
| 
Урок 6. Тема «Мої бабуся та дідусь» | ||||||||||
| 
Мета уроку: 
навчальна: презентувати нові ЛО за темою
  «Родина», презентувати та практикувати структури that is, those are, these are, this is; 
розвивальна: практикувати вживання однини
  та множини іменників; формувати навички правильної вимови звуків та слів; 
виховна: формувати позитивне ставлення до
  навчання та виконання домашнього завдання, виховувати наполегливість та
  зібраність; 
соціокультурна компетенція: знання
  культурних реалій спільноти мова якої вивчається: умови життя;  
загальнонавчальна компетенція: активно
  застосовувати мову, що вивчається. | ||||||||||
| 
1. | 
Познайомся з новими словами: a grandma, a grandpa, a granddaughter, a
  grandson.
  Послухай та повтори. Впр. 1, с. 14. | 
«We learn English» Підручник для
  учнів 2-го класу 
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.) | 
3  
тиждень | 
Письмово виконай впр. 5, с. 15. Доповни речення поданими словами. | ||||||
| 
2. | 
Послухай та повтори діалоги. Впр. 2, с. 14. | |||||||||
| 
3. | 
Ознайомся з правилом на с. 14, запам’ятай його.
  Прочитай, доповни та скажи вголос речення впр. 3, с. 14. | |||||||||
| 
4. | 
Послухай та повтори віршик. Впр. 4, с. 15. | |||||||||
| 
5. | 
Склади опис малюнка впр. 5, с.15. Для цього
  доповни речення поданими словами. | |||||||||
| 
6.  | 
Розкажи про будь-кого з родичів. Використай на
  допомогу впр. 6, с. 15. | |||||||||
| 
Урок 7. Тема «У моїй родині» | ||||||||||
| 
Мета уроку: 
навчальна: презентувати нові ЛО за темою
  «Родина»; вправляти в читанні;  
  практикувати вживання структур that is, those are, these are, this is; 
розвивальна: формувати навички пошукового
  читання; формувати навички аналізу інформації, сприйнятої на слух; формувати
  навички спонтанного мовлення;   
виховна: виховувати наполегливість і
  зібраність; формувати навички самостійної роботи; 
соціокультурна компетенція: вживання та
  вибір привітань;  
загальнонавчальна компетенція: уважно стежити за презентованою
  інформацією. | ||||||||||
| 
1. | 
Склади усно речення використовуючи таблицю 
 | 
«We learn English» Підручник для
  учнів 2-го класу 
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.) | 
4  
тиждень | 
Впр. 6, с. 17. Запитай друга/ подругу про його родину.  | ||||||
| 
2. | 
Прослухай, повтори та запам’ятай слова. Впр. 1,
  с. 16. | |||||||||
| 
3. | 
Прочитай діалоги. Впр. 2, с. 16. | |||||||||
| 
4. | 
Послухай та прочитай текст впр. 3, с. 16. Знайди
  та прочитай всі імена з тексту. 
Склади речення, обравши правильний варіант
  відповіді, за потреби знов звернись до тексту. Впр. 4, с. 17. | |||||||||
| 
5. | 
Випиши з тексту впр. 3, с. 16 всі слова з
  літерою Аа. | |||||||||
| 
Урок 8. Тема «Мій дядько - сильний» | ||||||||||
| 
Мета уроку: 
навчальна: презентувати нові ЛО за темою
  «Родина»; вправляти у правильній артикуляції звуків та слів; практикувати
  вживання особових займенників, цифр, граматичної структури he is / he isn’t;  
розвивальна: формувати навички пошукового
  читання; розвивати увагу та навички швидкої реакції; 
виховна: виховувати дисциплінованість та
  вміння дотримувати правил; формувати вміння ефективно працювати в команді; 
соціокультурна компетенція: знання
  культурних реалій спільноти мова якої вивчається: умови життя;  
загальнонавчальна компетенція: активно
  застосовувати мову, що вивчається. | ||||||||||
| 
1. | 
Послухай, повтори та запам’ятай
  слова впр. 1, с. 18. | 
«We learn English» Підручник для
  учнів 2-го класу 
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.) | 
4  
тиждень | 
Розкажи про своїх рідних. | ||||||
| 
2. | 
 Прослухай, прочитай та вивчи вірш впр. 2, с.
  18. | |||||||||
| 
3. | 
Склади запитання та відповіді про родину друга.
  Зразок запитань є у впр. 3, с. 18. | |||||||||
| 
4. | 
Послухай та прочитай впр. 5, с. 19. | |||||||||
| 
5. | 
Намалюй і напиши про своїх рідних за зразком.
  Впр. 4, с. 19. | |||||||||
| 
Урок 9. Тема «я, моя родина та друзі» | ||||||||||
| 
Мета уроку: 
навчальна: презентувати коротку форму відповіді
  на загальні запитання; повторити ЛО за темою «Родина»; повторити форми
  дієслова “to be”; 
  практикувати вживання цього дієслова зі словами з теми «Родина»; 
розвивальна: практикувати описування людей;
  розвивати навички аудіювання та виправлення помилок;   
виховна: формувати вміння концентруватися;
  формувати позитивне ставлення до навчання; 
соціокультурна компетенція: вживання та
  вибір привітань;  
загальнонавчальна компетенція: уважно стежити за презентованою інформацією. | ||||||||||
| 
1. | 
Прочитай речення та виправ помилки. 
 | 
«We learn English» Підручник для
  учнів 2-го класу 
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.) | 
5  
тиждень | 
Склади речення з поданих слів та напишии їх у зошит. Впр. 6, с. 21. | ||||||
| 
2. | 
Подивись, прочитай та запам’ятай правило
  вживання дієслова бути в теперішньому неозначеному часі. Впр 1, с. 20. | |||||||||
| 
3. | 
Доповни речення та скажи вголос. Впр. 2, с. 20. | |||||||||
| 
4. | 
Прочитай речення та скажи протилежне. За
  зразком. Впр. 3, с. 20. | |||||||||
| 
5. | 
Напиши відповіді на запитання. Впр. 4, с. 21. | |||||||||
| 
6. | 
Прослухай та виконай дії. Впр. 5, с. 21. | |||||||||
| 
Урок 10. Тема «Підсумковий урок з теми №1 «Я, моя родина та друзі» | ||||||||||
| 
Мета уроку: 
навчальна: повторити лексичний та граматичний
  матеріал попередніх уроків; 
розвивальна: розвинути природну здогадку та
  швидку реакцію на запитання; формувати навички спонтанного мовлення;
  практикувати побудову речення і запитання з дієсловом to be; розвивати
  навички аудіювання та читання; 
виховна: виховувати наполегливість та
  зібраність; формувати позитивне ставлення до виправлення власних помилок; 
соціокультурна компетенція: знання
  культурних реалій спільноти мова якої вивчається: умови життя;  
загальнонавчальна компетенція: активно
  застосовувати мову, що вивчається. | ||||||||||
| 
1. | 
Послухай діалоги та підбери до кожного
  відповідний малюнок з впр. 1, с. 22. | 
«We learn English» Підручник для
  учнів 2-го класу 
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718
  від 18.06.2012 р.) | 
5  
тиждень | 
Напиши 2-3 речення про свою родину, використавши шаблон впр. 6, с. 23. | ||||||
| 
2. | 
Послухай текст. Впр. 3, с. 23.  | |||||||||
| 
3. | 
Виконай завдання впр. 4, с. 23. Прочитай речення
  та скажи чи правильні вони (згідно з текстом). | |||||||||
| 
4. | 
Знайди в тексті впр. 3, с. 23. Слова з літерою
  Uu. Склади з ними речення та запиши у зошит. | |||||||||
| 
5. | 
Запитай про свого друга/ подругу, дідуся/
  бабусю. Використай запитання впр. 7, с. 23. | |||||||||
| 
Тема 2. «Відпочинок та дозвілля» -
  10 годин | ||||||||||
| 
Мета: повторити та активізувати лексичний матеріал
  з  теми, розвивати навички використання
  лексико-граматичного матеріалу в конкретних комунікативних ситуаціях | ||||||||||
| 
Очікуваний результат виконання самостійної
  роботи: повторення та активізація
  лексичного матеріалу з теми «Іграшки», «Розваги», «Спорт», засвоєння нової
  лексики з теми, удосконалення вмінь використовувати вивчений
  лексико-граматичний матеріал в конкретних комунікативних ситуаціях | ||||||||||
| 
Урок 11. Тема «Мої іграшки» | ||||||||||
| 
Мета уроку:  
навчальна: презентувати нові ЛО за темою
  «Іграшки»; повторити назви кольорів та цифр; практикувати вживання запитальної форми Is it…? 
розвивальна: розвинути природну здогадку і
  зорову пам’ять;
  удосконалювати навички читання;   
виховна: виховувати наполегливість і
  зібраність; формувати навички ефективної роботи в парах; 
соціокультурна компетенція: обрання та
  вживання відповідних до ситуації спілкування фраз;  
загальнонавчальна компетенція: розуміти та
  відтворювати мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя. | ||||||||||
| 
1. | 
Подивись, покажи та назву іграшку на малюнку з
  впр. 1, с. 24. | 
«We learn English» Підручник для
  учнів 2-го класу 
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718
  від 18.06.2012 р.) | 
6  
тиждень | 
Розкажи, які іграшки має твій брат/ сестра і де він/ вона ними грається.
  Впр. 6, с. 25. | ||||||
| 
2. | 
Запитай та відповідь на питання за зразком впр.
  2, с. 24. | |||||||||
| 
3. | 
Послухай, повтори та запам’ятай
  вірш впр. 3, с. 24. | |||||||||
| 
4. | 
Прочитай речення, подивись та погодься чи не
  погодься з реченнями (допоможуть тобі в цьому малюнки до вправи). Впр. 4, с.
  25. | |||||||||
| 
5. | 
Послухай та прочитай. Впр. 5, с. 25. | |||||||||
| 
Урок 12. Тема «Давай пограємось» | ||||||||||
| 
Мета уроку:  
навчальна: повторити слова минулого уроку,
  ввести нові слова за темою «Іграшки»; практикувати вживання граматичних
  структур this is…, I can see…, has got…, I have got; 
розвивальна: розвивати навички пошукового
  читання; розвивати навички читання; 
виховна: виховувати дисциплінованість та
  зібраність; формувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови; 
соціокультурна компетенція: знання
  культурних реалій спільноти мова якої вивчається: умови життя;  
загальнонавчальна компетенція: активно
  застосовувати мову, що вивчається. | ||||||||||
| 
1. | 
Послухай та прочитай, впр. 5, с. 27.  
sat-set-sit,
  him-hem-ham, nack-neck-Nick, fad - fed – fid, bit -
  bet – bat,                  miss - mess
  – mass, pan - pen – pin,      kin - Ken – can, rad - red – rid. | 
«We learn English» Підручник для
  учнів 2-го класу 
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718
  від 18.06.2012 р.) | 
6  
тиждень | 
Запропонуй твоєму другу/ подрузі пограти в іграшки, які ти маєш.
  Використай шаблон впр. 7, с. 27. | ||||||
| 
2. | 
Послухай, повтори та запам’ятай слова. Впр. 1,
  с. 26. Склади речення за зразком, який подано у вправі. | |||||||||
| 
3. | 
Прочитай діалог впр. 2, с. 26. Склади власний
  діалог, замінюючи виділені слова іншими. | |||||||||
| 
4. | 
Послухай та прочитай текст. Впр. 3, с. 27.
  Прочитай назви іграшок, про які розповідається в тексті. | |||||||||
| 
5. | 
Вибери правильний варіант та прочитай речення
  вголос. Впр. 4, с. 27. | |||||||||
| 
6. | 
Знайди в впр. 3, с. 27. Слова з літерою Rr.
  Склади з ними речення та запиши їх у зошит. | |||||||||
| 
Урок 13. Тема «Це їхній корабель» | ||||||||||
| 
Мета уроку:  
навчальна: повторити особові займенники;
  презентувати нові слова за темою «Іграшки» та присвійні займенники;
  практикувати вживання граматичних структур has got, have you got;  
розвивальна: розвинути природну здогадку і
  зорову пам’ять;
  удосконалювати навички читання;   
виховна: виховувати позитивне ставлення до
  виправлення власних помилок; формувати навички ефективної роботи в командах,
  групах; 
соціокультурна компетенція: обирати та
  вживати відповіді до ситуації спілкування фрази;  
загальнонавчальна компетенція: розуміти та
  відтворювати мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя. | ||||||||||
| 
1. | 
Послухай та повтори назви предметів – іграшок,
  які зображені на малюнку впр. 1, с. 28. 
Постав ці предмети в множину. Склади з цими
  словами речення за зразком, який подано у вправі.  | 
«We learn English» Підручник для
  учнів 2-го класу 
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718
  від 18.06.2012 р.) | 
7  
тиждень | 
Розкажи, які іграшки мають твої друзі та опиши їх. Зразок у впр. 7, с.
  29. | ||||||
| 
2. | 
Подивись на малюнки, підбери відповідне речення
  до малюнку та прочитай його. Впр. 2, с. 28. | |||||||||
| 
3. | 
Запитай та дай відповідь на запитання за зразком
  впр. 3, с. 28. | |||||||||
| 
4. | 
Послухай, повтори та виконай дії. Впр. 4, с. 29. | |||||||||
| 
5. | 
Доповни та запиши речення. Впр. 5, с. 29. | |||||||||
| 
6. | 
Послухай та прочитай. Впр. 6, с. 29. | |||||||||
| 
Урок 14. Тема «Моя улюблена іграшка» | ||||||||||
| 
Мета уроку:  
навчальна: повторити слова минулого уроку,
  ввести нові слова за темою «Іграшки»; практикувати у
  вживанні дієслова can; 
розвивальна: розвивати навички аудіювання,
  логіку та увагу; 
виховна: виховувати позитивне ставлення до
  успіхів інших учнів; формувати навички ефективної співпраці в парах та
  групах; 
соціокультурна компетенція: обирати та
  вживати відповіді до ситуації спілкування фрази;  
загальнонавчальна компетенція: розуміти та
  відтворювати мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя. | ||||||||||
| 
1. | 
Послухай та прочитай. Впр. 6, с. 31. 
fad -  fed
  -  fid 
  -  fod  - 
  fud         
but -  bot
  -  bit -  bet - 
  bat          
pan -  pen
  -  pin -  pon 
  -  pun  
cun -  con
  -  kin -  Ken - 
  can     
sap -  sep
  -  sip 
  -  sop -  sup      
   
mug -  mog
  -  mig -  Meg - 
  mag  
tax  -  tex 
  -  tix -  tox - 
  tux        
 lud -  lod - 
  lid -  led -  lad | 
«We learn English» Підручник для
  учнів 2-го класу 
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718
  від 18.06.2012 р.) | 
7  
тиждень | 
Розкажи про свою улюблену іграшку. Опиши її. Впр. 7, с. 31. | ||||||
| 
2. | 
Послухай, повтори та запам’ятай слова. Впр. 1,
  с. 30. 
Склади речення за зразком. Задай запитання та
  відповіді. | |||||||||
| 
3. | 
Склади речення за зразком, використавши слова з
  впр. 1. Впр. 2, с. 30. | |||||||||
| 
4. | 
Озвуч малюнки впр. 3, с. 30. | |||||||||
| 
5. | 
Запитайте та дайте відповідь. Впр. 4, с. 31. | |||||||||
| 
6. | 
Доповни речення потрібним дієсловом та запиши
  їх. Впр. 5, с. 31. | |||||||||
| 
Урок 15. Тема «Моє улюблене заняття» | ||||||||||
| 
Мета уроку:  
навчальна: повторити слова минулого уроку,
  ввести нові слова за темою «Іграшки»; практикувати
  у вживанні структур I can, I can’t, I like,
  I don’t like;  удосконалювати навички вживання коротких
  відповідей на загальні питання; практикувати вимову звуків [p], [d], [k]; 
розвивальна: розвивати навички аудіювання,
  логіку та увагу; 
виховна: виховувати зібраність та
  комунікативність; формувати навички ефективної співпраці в парах; 
соціокультурна компетенція: обирати та
  вживати відповіді до ситуації спілкування фрази;  
загальнонавчальна компетенція: розуміти та
  відтворювати мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя. | ||||||||||
| 
1. | 
Послухай, повтори та запам’ятай нові слова з
  впр. 1, с. 32.  
Склади речення за зразком. | 
«We learn English» Підручник для
  учнів 2-го класу 
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718
  від 18.06.2012 р.) | 
8  
тиждень | 
Розкажи про своє улюблене заняття. | ||||||
| 
2. | 
Вкажи на малюнок та скажи речення за зразком.
  Впр. 2, с. 32. | |||||||||
| 
3. | 
Задайте запитання та дайте відповідь за зразком.
  Впр. 3, с. 32. | |||||||||
| 
4. | 
Послухай та прочитай текст впр. 4, с. 33. Знайди
  в тексті речення, яке не відповідає змісту малюнка. | |||||||||
| 
5. | 
Обери правильну відповідь та прочитай. Впр. 5,
  с. 33. | |||||||||
| 
6. | 
Знайти у впр. 4, слова, запиши їх та склади з
  ними речення. Впр. 6, с. 33. | |||||||||
| 
Урок 16. Тема «Щонеділі» | ||||||||||
| 
Мета уроку:  
навчальна: повторити всі дієслова та прикметники
  за темою «Іграшки», презентувати нові ЛО за темою «Іграшки»; удосконалювати
  техніку читання зі звуком [ei], практикувати
  вживання граматичних структур It is… Do you play…?; 
розвивальна: розвивати логіку та увагу; 
виховна: формувати позитивне ставлення до
  успіхів інших учнів; виховувати дисципліну та зібраність під час групової
  роботи. 
соціокультурна компетенція: обирати та
  вживати відповіді до ситуації спілкування фрази;  
загальнонавчальна компетенція: розуміти та відтворювати
  мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя. | ||||||||||
| 
1. | 
Послухай, повтори та запам’ятай слова впр. 1, с.
  34. Склади запитання за зразком та дай на них відповіді. | 
«We learn English» Підручник для
  учнів 2-го класу 
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718
  від 18.06.2012 р.) | 
8  
тиждень | 
Розкажи про те, як ти проводиш вільний час. Використай шаблон, поданий у
  впр.  7, с. 35. | ||||||
| 
2. | 
Прочитай запитання впр. 2, с. 34 та дай на них
  відповідь відповідно до малюнку вправи. | |||||||||
| 
3. | 
Послухай, повтори та запам’ятай вірш впр. 3, с.
  35. | |||||||||
| 
4. | 
Послухай та прочитай слова впр. 4, с. 35.  | |||||||||
| 
5. | 
Прочитай речення, доповни поданими словами та
  запиши їх. Впр. 5, с. 35. | |||||||||
Розроблено учителем англійської мови
ЗОШ № 18 Осолодковою О.М.
 
Комментариев нет:
Отправить комментарий