Клас 2
Навчальний рік 2014-2015
Семестр I
Термін: вересень-жовтень
Назва предмету: «Англійська мова»
Самостійна робота
№
|
Завдання
|
Література
|
Термін виконання
|
Спосіб контролю
|
||||||
Тема 1. «Я, моя сім’я і друзі» - 10 годин
|
||||||||||
Мета: повторити та активізувати лексичний матеріал
з теми, розвивати навички використання
лексико-граматичного матеріалу в конкретних комунікативних ситуаціях
|
||||||||||
Очікуваний результат виконання самостійної
роботи: повторення та активізація
лексичного матеріалу з теми «Я, моя сім’я і друзі», засвоєння нової лексики з теми,
удосконалення вмінь використовувати вивчений лексико-граматичний матеріал в
конкретних комунікативних ситуаціях
|
||||||||||
Урок 1. Тема «Привітайся з друзями»
|
||||||||||
Мета уроку: навчальна: презентувати ЛО good morning,
good afternoon,
good evening,
good night,
goodbye; презентувати їх правопис і тренувати
їх читання;
розвивальна: розвивати увагу, зорову
пам'ять; навчити стежити за читачем та аналізувати інформацію після
читання;
виховна: виховувати в учнів позитивне ставлення до вивчення англійської
мови;
соціокультурна компетенція: вживання та
вибір привітань;
загальнонавчальна компетенція: уважно стежити за
презентованою інформацією.
|
||||||||||
1.
|
Ознайомся з підручником, з яким ти працюватимеш
у 2 класі. Зверни увагу на його
структуру.
|
«We learn English» Підручник для
учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
|
1-й тиждень
|
Привітайся та попрощайся з друзями.
|
||||||
2
|
Повтори
вирази Good morning! Good afternoon! Good evening! Good night! Goodbye!
|
|||||||||
3
|
Прочитай діалоги вправ 2, 3
на стор. 4-5.
|
|||||||||
4
|
Вивчи вірш впр. 3, с. 5.
|
|||||||||
5
|
Склади та запиши власний діалог за зразком впр.
3, с. 5.
|
|||||||||
Урок 2. Тема «Про себе»
|
||||||||||
Мета уроку:
навчальна: презентувати структури I’m..., I’m from…; навчити відповідати на запитання How old
are you?
What’s your name? ; повторити
цифри 1-7;
практикувати аналізування тексту та порівняння фактів;
розвивальна: розвивати пам’ять, реакцію на запитання;
виховна: формувати позитивне ставлення до
виконання домашнього завдання;
соціокультурна компетенція: знання
культурних реалій спільноти мова якої вивчається: умови життя;
загальнонавчальна компетенція: активно
застосовувати мову, що вивчається.
|
||||||||||
1
|
Послухай та повтори. Впр. 1, с. 6.
|
«We learn English» Підручник для
учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
|
1-й тиждень
|
Напиши про себе 3-4 речення за
зразком впр. 1,с. 6.
|
||||||
2
|
Прочитай діалог впр. 2, с. 6. Доповни шаблон
інформацією про себе та свого друга, щоб утворити власний діалог за зразком.
|
|||||||||
3
|
Вивчи вірш впр. 3, с. 7.
|
|||||||||
4.
|
Доповни, прочитай та запиши діалоги впр. 4, с.
7.
|
|||||||||
Урок 3. Тема «Звідки ти родом»
|
||||||||||
Мета уроку: навчальна: повторити і практикувати вживання
структур “I’m” (name); презентувати і практикувати відповіді на
запитання “Where are
you from?”
“Where do
you live?”
розвивальна: формувати навички аудіювання;
розвивати зорову пам’ять та увагу; удосконалювати навички правильної вимови
англійських слів;
виховна: формувати вміння дотримувати правил
гри; формувати позитивне ставлення до помилок;
соціокультурна компетенція: вживання та
вибір привітань;
загальнонавчальна компетенція: уважно стежити за презентованою інформацією.
|
||||||||||
1.
|
Назви літери алфавіту, впр. 1, с. 8.
|
«We learn English» Підручник для
учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
|
2
тиждень
|
Читати діалог за ролями, впр. 5, с. 9.
|
||||||
2.
|
Прочитай слова, назви в них літери по порядку,
впр. 2, с. 8.
|
|||||||||
3.
|
Послухай запитання та підбери до них правильні
відповіді. Впр. 3, с.8.
|
|||||||||
4.
|
Послухай та заспівай пісню. Впр. 4, с. 9.
|
|||||||||
5.
|
Напиши правильно речення: Where are you from? Where do you live? Дай усно на них відповіді.
|
|||||||||
Урок 4. Тема «Мої друзі»
|
||||||||||
Мета уроку:
навчальна: презентувати та практикувати вживання
займенників, тренувати дітей читати й відповідати на запитання Where are
you from?;
повторити цифри та звуки [h], [w], [l], [f].
розвивальна: розвивати зорову пам’ять, увагу до деталей під час прослуховування
тексту;
формувати навички спонтанного мовлення;
виховна: формувати позитивне ставлення до
навчання й виправлення власних помилок;
соціокультурна компетенція: знання
культурних реалій спільноти мова якої вивчається: умови життя;
загальнонавчальна компетенція: активно
застосовувати мову, що вивчається.
|
||||||||||
1
|
Послухай та прочитай діалоги впр. 2, с. 10
|
«We learn English» Підручник для
учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
|
2
тиждень
|
Вивчит особові займенники
та підбери
відповідні імена.
|
||||||
2.
|
Послухай та повтори діалог впр. 2, с. 10.
|
|||||||||
3.
|
Доповни та прочитай діалог впр. 3, с. 11.
|
|||||||||
4.
|
Познайомся з англійськими займенниками впр. 4,
с. 11. Прочитай їх та переклади.
|
|||||||||
5.
|
Послухай та прочитай англійські імена. Впр. 5,
с. 11. Підбери відповідні займенники до імен.
|
|||||||||
6.
|
Напиши про свого товариша за шаблоном,
доповнивши речення впр. 6, с. 11.
|
|||||||||
Урок 5. Тема «Моя родина»
|
||||||||||
Мета уроку:
навчальна: презентувати ЛО за темою уроку;
практикувати вживання займенників відповідно до ситуації; презентувати
дієслово “to be” у різних формах;
розвивальна: розвивати швидку мовленнєву
реакцію на запитання; тренувати правильну артикуляцію звуків; формувати
навички читання з інтонацією за ролями;
виховна: формувати вміння ефективно працювати
в групах; формувати позитивне ставлення до виконання домашнього завдання;
соціокультурна компетенція: вживання та
вибір привітань;
загальнонавчальна компетенція: уважно стежити за презентованою
інформацією.
|
||||||||||
1.
|
Подивись на малюнки впр. 1, с.12. З’єднай з відповідними словами та назви членів родини. За потреби скористайся словником в кінці
підручника.
|
«We learn English» Підручник для
учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
|
3
тиждень
|
Впр. 5, с. 13. Розказжи про когось з членів родини.
|
||||||
2.
|
Послухай діалоги впр. 2, с. 12. Повтори. Склади
свій власний діалог доповнивши шаблон, який поданий у вправі.
|
|||||||||
3.
|
Прочитай діалог впр. 3, с. 13. Доповни діалог.
|
|||||||||
4.
|
Познайомся з правилом вживання дієслова “to be” на с. 13. Запам’ятай його.
|
|||||||||
5.
|
Письмово виконай впр. 4, с. 13. Заповни пропуски
потрібною формою дієслова. Використай правило вживання дієслова “to be” на с. 13.
|
|||||||||
Урок 6. Тема «Мої бабуся та дідусь»
|
||||||||||
Мета уроку:
навчальна: презентувати нові ЛО за темою
«Родина», презентувати та практикувати структури that is, those are, these are, this is;
розвивальна: практикувати вживання однини
та множини іменників; формувати навички правильної вимови звуків та слів;
виховна: формувати позитивне ставлення до
навчання та виконання домашнього завдання, виховувати наполегливість та
зібраність;
соціокультурна компетенція: знання
культурних реалій спільноти мова якої вивчається: умови життя;
загальнонавчальна компетенція: активно
застосовувати мову, що вивчається.
|
||||||||||
1.
|
Познайомся з новими словами: a grandma, a grandpa, a granddaughter, a
grandson.
Послухай та повтори. Впр. 1, с. 14.
|
«We learn English» Підручник для
учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
|
3
тиждень
|
Письмово виконай впр. 5, с. 15. Доповни речення поданими словами.
|
||||||
2.
|
Послухай та повтори діалоги. Впр. 2, с. 14.
|
|||||||||
3.
|
Ознайомся з правилом на с. 14, запам’ятай його.
Прочитай, доповни та скажи вголос речення впр. 3, с. 14.
|
|||||||||
4.
|
Послухай та повтори віршик. Впр. 4, с. 15.
|
|||||||||
5.
|
Склади опис малюнка впр. 5, с.15. Для цього
доповни речення поданими словами.
|
|||||||||
6.
|
Розкажи про будь-кого з родичів. Використай на
допомогу впр. 6, с. 15.
|
|||||||||
Урок 7. Тема «У моїй родині»
|
||||||||||
Мета уроку:
навчальна: презентувати нові ЛО за темою
«Родина»; вправляти в читанні;
практикувати вживання структур that is, those are, these are, this is;
розвивальна: формувати навички пошукового
читання; формувати навички аналізу інформації, сприйнятої на слух; формувати
навички спонтанного мовлення;
виховна: виховувати наполегливість і
зібраність; формувати навички самостійної роботи;
соціокультурна компетенція: вживання та
вибір привітань;
загальнонавчальна компетенція: уважно стежити за презентованою
інформацією.
|
||||||||||
1.
|
Склади усно речення використовуючи таблицю
|
«We learn English» Підручник для
учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
|
4
тиждень
|
Впр. 6, с. 17. Запитай друга/ подругу про його родину.
|
||||||
2.
|
Прослухай, повтори та запам’ятай слова. Впр. 1,
с. 16.
|
|||||||||
3.
|
Прочитай діалоги. Впр. 2, с. 16.
|
|||||||||
4.
|
Послухай та прочитай текст впр. 3, с. 16. Знайди
та прочитай всі імена з тексту.
Склади речення, обравши правильний варіант
відповіді, за потреби знов звернись до тексту. Впр. 4, с. 17.
|
|||||||||
5.
|
Випиши з тексту впр. 3, с. 16 всі слова з
літерою Аа.
|
|||||||||
Урок 8. Тема «Мій дядько - сильний»
|
||||||||||
Мета уроку:
навчальна: презентувати нові ЛО за темою
«Родина»; вправляти у правильній артикуляції звуків та слів; практикувати
вживання особових займенників, цифр, граматичної структури he is / he isn’t;
розвивальна: формувати навички пошукового
читання; розвивати увагу та навички швидкої реакції;
виховна: виховувати дисциплінованість та
вміння дотримувати правил; формувати вміння ефективно працювати в команді;
соціокультурна компетенція: знання
культурних реалій спільноти мова якої вивчається: умови життя;
загальнонавчальна компетенція: активно
застосовувати мову, що вивчається.
|
||||||||||
1.
|
Послухай, повтори та запам’ятай
слова впр. 1, с. 18.
|
«We learn English» Підручник для
учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
|
4
тиждень
|
Розкажи про своїх рідних.
|
||||||
2.
|
Прослухай, прочитай та вивчи вірш впр. 2, с.
18.
|
|||||||||
3.
|
Склади запитання та відповіді про родину друга.
Зразок запитань є у впр. 3, с. 18.
|
|||||||||
4.
|
Послухай та прочитай впр. 5, с. 19.
|
|||||||||
5.
|
Намалюй і напиши про своїх рідних за зразком.
Впр. 4, с. 19.
|
|||||||||
Урок 9. Тема «я, моя родина та друзі»
|
||||||||||
Мета уроку:
навчальна: презентувати коротку форму відповіді
на загальні запитання; повторити ЛО за темою «Родина»; повторити форми
дієслова “to be”;
практикувати вживання цього дієслова зі словами з теми «Родина»;
розвивальна: практикувати описування людей;
розвивати навички аудіювання та виправлення помилок;
виховна: формувати вміння концентруватися;
формувати позитивне ставлення до навчання;
соціокультурна компетенція: вживання та
вибір привітань;
загальнонавчальна компетенція: уважно стежити за презентованою інформацією.
|
||||||||||
1.
|
Прочитай речення та виправ помилки.
|
«We learn English» Підручник для
учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
|
5
тиждень
|
Склади речення з поданих слів та напишии їх у зошит. Впр. 6, с. 21.
|
||||||
2.
|
Подивись, прочитай та запам’ятай правило
вживання дієслова бути в теперішньому неозначеному часі. Впр 1, с. 20.
|
|||||||||
3.
|
Доповни речення та скажи вголос. Впр. 2, с. 20.
|
|||||||||
4.
|
Прочитай речення та скажи протилежне. За
зразком. Впр. 3, с. 20.
|
|||||||||
5.
|
Напиши відповіді на запитання. Впр. 4, с. 21.
|
|||||||||
6.
|
Прослухай та виконай дії. Впр. 5, с. 21.
|
|||||||||
Урок 10. Тема «Підсумковий урок з теми №1 «Я, моя родина та друзі»
|
||||||||||
Мета уроку:
навчальна: повторити лексичний та граматичний
матеріал попередніх уроків;
розвивальна: розвинути природну здогадку та
швидку реакцію на запитання; формувати навички спонтанного мовлення;
практикувати побудову речення і запитання з дієсловом to be; розвивати
навички аудіювання та читання;
виховна: виховувати наполегливість та
зібраність; формувати позитивне ставлення до виправлення власних помилок;
соціокультурна компетенція: знання
культурних реалій спільноти мова якої вивчається: умови життя;
загальнонавчальна компетенція: активно
застосовувати мову, що вивчається.
|
||||||||||
1.
|
Послухай діалоги та підбери до кожного
відповідний малюнок з впр. 1, с. 22.
|
«We learn English» Підручник для
учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718
від 18.06.2012 р.)
|
5
тиждень
|
Напиши 2-3 речення про свою родину, використавши шаблон впр. 6, с. 23.
|
||||||
2.
|
Послухай текст. Впр. 3, с. 23.
|
|||||||||
3.
|
Виконай завдання впр. 4, с. 23. Прочитай речення
та скажи чи правильні вони (згідно з текстом).
|
|||||||||
4.
|
Знайди в тексті впр. 3, с. 23. Слова з літерою
Uu. Склади з ними речення та запиши у зошит.
|
|||||||||
5.
|
Запитай про свого друга/ подругу, дідуся/
бабусю. Використай запитання впр. 7, с. 23.
|
|||||||||
Тема 2. «Відпочинок та дозвілля» -
10 годин
|
||||||||||
Мета: повторити та активізувати лексичний матеріал
з теми, розвивати навички використання
лексико-граматичного матеріалу в конкретних комунікативних ситуаціях
|
||||||||||
Очікуваний результат виконання самостійної
роботи: повторення та активізація
лексичного матеріалу з теми «Іграшки», «Розваги», «Спорт», засвоєння нової
лексики з теми, удосконалення вмінь використовувати вивчений
лексико-граматичний матеріал в конкретних комунікативних ситуаціях
|
||||||||||
Урок 11. Тема «Мої іграшки»
|
||||||||||
Мета уроку:
навчальна: презентувати нові ЛО за темою
«Іграшки»; повторити назви кольорів та цифр; практикувати вживання запитальної форми Is it…?
розвивальна: розвинути природну здогадку і
зорову пам’ять;
удосконалювати навички читання;
виховна: виховувати наполегливість і
зібраність; формувати навички ефективної роботи в парах;
соціокультурна компетенція: обрання та
вживання відповідних до ситуації спілкування фраз;
загальнонавчальна компетенція: розуміти та
відтворювати мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя.
|
||||||||||
1.
|
Подивись, покажи та назву іграшку на малюнку з
впр. 1, с. 24.
|
«We learn English» Підручник для
учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718
від 18.06.2012 р.)
|
6
тиждень
|
Розкажи, які іграшки має твій брат/ сестра і де він/ вона ними грається.
Впр. 6, с. 25.
|
||||||
2.
|
Запитай та відповідь на питання за зразком впр.
2, с. 24.
|
|||||||||
3.
|
Послухай, повтори та запам’ятай
вірш впр. 3, с. 24.
|
|||||||||
4.
|
Прочитай речення, подивись та погодься чи не
погодься з реченнями (допоможуть тобі в цьому малюнки до вправи). Впр. 4, с.
25.
|
|||||||||
5.
|
Послухай та прочитай. Впр. 5, с. 25.
|
|||||||||
Урок 12. Тема «Давай пограємось»
|
||||||||||
Мета уроку:
навчальна: повторити слова минулого уроку,
ввести нові слова за темою «Іграшки»; практикувати вживання граматичних
структур this is…, I can see…, has got…, I have got;
розвивальна: розвивати навички пошукового
читання; розвивати навички читання;
виховна: виховувати дисциплінованість та
зібраність; формувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови;
соціокультурна компетенція: знання
культурних реалій спільноти мова якої вивчається: умови життя;
загальнонавчальна компетенція: активно
застосовувати мову, що вивчається.
|
||||||||||
1.
|
Послухай та прочитай, впр. 5, с. 27.
sat-set-sit,
him-hem-ham, nack-neck-Nick, fad - fed – fid, bit -
bet – bat, miss - mess
– mass, pan - pen – pin, kin - Ken – can, rad - red – rid.
|
«We learn English» Підручник для
учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718
від 18.06.2012 р.)
|
6
тиждень
|
Запропонуй твоєму другу/ подрузі пограти в іграшки, які ти маєш.
Використай шаблон впр. 7, с. 27.
|
||||||
2.
|
Послухай, повтори та запам’ятай слова. Впр. 1,
с. 26. Склади речення за зразком, який подано у вправі.
|
|||||||||
3.
|
Прочитай діалог впр. 2, с. 26. Склади власний
діалог, замінюючи виділені слова іншими.
|
|||||||||
4.
|
Послухай та прочитай текст. Впр. 3, с. 27.
Прочитай назви іграшок, про які розповідається в тексті.
|
|||||||||
5.
|
Вибери правильний варіант та прочитай речення
вголос. Впр. 4, с. 27.
|
|||||||||
6.
|
Знайди в впр. 3, с. 27. Слова з літерою Rr.
Склади з ними речення та запиши їх у зошит.
|
|||||||||
Урок 13. Тема «Це їхній корабель»
|
||||||||||
Мета уроку:
навчальна: повторити особові займенники;
презентувати нові слова за темою «Іграшки» та присвійні займенники;
практикувати вживання граматичних структур has got, have you got;
розвивальна: розвинути природну здогадку і
зорову пам’ять;
удосконалювати навички читання;
виховна: виховувати позитивне ставлення до
виправлення власних помилок; формувати навички ефективної роботи в командах,
групах;
соціокультурна компетенція: обирати та
вживати відповіді до ситуації спілкування фрази;
загальнонавчальна компетенція: розуміти та
відтворювати мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя.
|
||||||||||
1.
|
Послухай та повтори назви предметів – іграшок,
які зображені на малюнку впр. 1, с. 28.
Постав ці предмети в множину. Склади з цими
словами речення за зразком, який подано у вправі.
|
«We learn English» Підручник для
учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718
від 18.06.2012 р.)
|
7
тиждень
|
Розкажи, які іграшки мають твої друзі та опиши їх. Зразок у впр. 7, с.
29.
|
||||||
2.
|
Подивись на малюнки, підбери відповідне речення
до малюнку та прочитай його. Впр. 2, с. 28.
|
|||||||||
3.
|
Запитай та дай відповідь на запитання за зразком
впр. 3, с. 28.
|
|||||||||
4.
|
Послухай, повтори та виконай дії. Впр. 4, с. 29.
|
|||||||||
5.
|
Доповни та запиши речення. Впр. 5, с. 29.
|
|||||||||
6.
|
Послухай та прочитай. Впр. 6, с. 29.
|
|||||||||
Урок 14. Тема «Моя улюблена іграшка»
|
||||||||||
Мета уроку:
навчальна: повторити слова минулого уроку,
ввести нові слова за темою «Іграшки»; практикувати у
вживанні дієслова can;
розвивальна: розвивати навички аудіювання,
логіку та увагу;
виховна: виховувати позитивне ставлення до
успіхів інших учнів; формувати навички ефективної співпраці в парах та
групах;
соціокультурна компетенція: обирати та
вживати відповіді до ситуації спілкування фрази;
загальнонавчальна компетенція: розуміти та
відтворювати мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя.
|
||||||||||
1.
|
Послухай та прочитай. Впр. 6, с. 31.
fad - fed
- fid
- fod -
fud
but - bot
- bit - bet -
bat
pan - pen
- pin - pon
- pun
cun - con
- kin - Ken -
can
sap - sep
- sip
- sop - sup
mug - mog
- mig - Meg -
mag
tax - tex
- tix - tox -
tux
lud - lod -
lid - led - lad
|
«We learn English» Підручник для
учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718
від 18.06.2012 р.)
|
7
тиждень
|
Розкажи про свою улюблену іграшку. Опиши її. Впр. 7, с. 31.
|
||||||
2.
|
Послухай, повтори та запам’ятай слова. Впр. 1,
с. 30.
Склади речення за зразком. Задай запитання та
відповіді.
|
|||||||||
3.
|
Склади речення за зразком, використавши слова з
впр. 1. Впр. 2, с. 30.
|
|||||||||
4.
|
Озвуч малюнки впр. 3, с. 30.
|
|||||||||
5.
|
Запитайте та дайте відповідь. Впр. 4, с. 31.
|
|||||||||
6.
|
Доповни речення потрібним дієсловом та запиши
їх. Впр. 5, с. 31.
|
|||||||||
Урок 15. Тема «Моє улюблене заняття»
|
||||||||||
Мета уроку:
навчальна: повторити слова минулого уроку,
ввести нові слова за темою «Іграшки»; практикувати
у вживанні структур I can, I can’t, I like,
I don’t like; удосконалювати навички вживання коротких
відповідей на загальні питання; практикувати вимову звуків [p], [d], [k];
розвивальна: розвивати навички аудіювання,
логіку та увагу;
виховна: виховувати зібраність та
комунікативність; формувати навички ефективної співпраці в парах;
соціокультурна компетенція: обирати та
вживати відповіді до ситуації спілкування фрази;
загальнонавчальна компетенція: розуміти та
відтворювати мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя.
|
||||||||||
1.
|
Послухай, повтори та запам’ятай нові слова з
впр. 1, с. 32.
Склади речення за зразком.
|
«We learn English» Підручник для
учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718
від 18.06.2012 р.)
|
8
тиждень
|
Розкажи про своє улюблене заняття.
|
||||||
2.
|
Вкажи на малюнок та скажи речення за зразком.
Впр. 2, с. 32.
|
|||||||||
3.
|
Задайте запитання та дайте відповідь за зразком.
Впр. 3, с. 32.
|
|||||||||
4.
|
Послухай та прочитай текст впр. 4, с. 33. Знайди
в тексті речення, яке не відповідає змісту малюнка.
|
|||||||||
5.
|
Обери правильну відповідь та прочитай. Впр. 5,
с. 33.
|
|||||||||
6.
|
Знайти у впр. 4, слова, запиши їх та склади з
ними речення. Впр. 6, с. 33.
|
|||||||||
Урок 16. Тема «Щонеділі»
|
||||||||||
Мета уроку:
навчальна: повторити всі дієслова та прикметники
за темою «Іграшки», презентувати нові ЛО за темою «Іграшки»; удосконалювати
техніку читання зі звуком [ei], практикувати
вживання граматичних структур It is… Do you play…?;
розвивальна: розвивати логіку та увагу;
виховна: формувати позитивне ставлення до
успіхів інших учнів; виховувати дисципліну та зібраність під час групової
роботи.
соціокультурна компетенція: обирати та
вживати відповіді до ситуації спілкування фрази;
загальнонавчальна компетенція: розуміти та відтворювати
мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя.
|
||||||||||
1.
|
Послухай, повтори та запам’ятай слова впр. 1, с.
34. Склади запитання за зразком та дай на них відповіді.
|
«We learn English» Підручник для
учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718
від 18.06.2012 р.)
|
8
тиждень
|
Розкажи про те, як ти проводиш вільний час. Використай шаблон, поданий у
впр. 7, с. 35.
|
||||||
2.
|
Прочитай запитання впр. 2, с. 34 та дай на них
відповідь відповідно до малюнку вправи.
|
|||||||||
3.
|
Послухай, повтори та запам’ятай вірш впр. 3, с.
35.
|
|||||||||
4.
|
Послухай та прочитай слова впр. 4, с. 35.
|
|||||||||
5.
|
Прочитай речення, доповни поданими словами та
запиши їх. Впр. 5, с. 35.
|
|||||||||
Розроблено учителем англійської мови
ЗОШ № 18 Осолодковою О.М.
Комментариев нет:
Отправить комментарий