7 сентября 2014 г.

Дистанційна освіта



Клас 2
Навчальний рік 2014-2015
Семестр I
Термін: вересень-жовтень
Назва предмету: «Англійська мова»

Самостійна робота

Завдання
Література
Термін виконання
Спосіб контролю
Тема 1. «Я, моя сімя і друзі» - 10 годин
Мета: повторити та активізувати лексичний матеріал з  теми, розвивати навички використання лексико-граматичного матеріалу в конкретних комунікативних ситуаціях
Очікуваний результат виконання самостійної роботи: повторення та активізація лексичного матеріалу з теми «Я, моя сімя і друзі», засвоєння нової лексики з теми, удосконалення вмінь використовувати вивчений лексико-граматичний матеріал в конкретних комунікативних ситуаціях
Урок 1. Тема «Привітайся з друзями»
Мета уроку: навчальна: презентувати ЛО good morning, good afternoon, good evening, good night, goodbye; презентувати їх правопис і тренувати їх читання; 
розвивальна: розвивати увагу, зорову пам'ять; навчити стежити за читачем та аналізувати інформацію після читання; 
виховна: виховувати в учнів  позитивне ставлення до вивчення англійської мови;
соціокультурна компетенція: вживання та вибір привітань;
загальнонавчальна компетенція: уважно стежити за презентованою інформацією.
1.
Ознайомся з підручником, з яким ти працюватимеш у  2 класі. Зверни увагу на його структуру.
«We learn English» Підручник для учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
1-й тиждень
Привітайся та попрощайся з друзями.
2
Повтори  вирази Good morning! Good afternoon! Good evening! Good night! Goodbye!
3
Прочитай діалоги вправ 2, 3 на стор. 4-5.
4
Вивчи вірш впр. 3, с. 5.
5
Склади та запиши власний діалог за зразком впр. 3, с. 5.
Урок 2. Тема «Про себе»
Мета уроку:
навчальна: презентувати структури Im..., Im from…; навчити відповідати на запитання How old are you? Whats your name? ; повторити цифри 1-7; практикувати аналізування тексту та порівняння фактів;   
розвивальна: розвивати пам’ять, реакцію на запитання;
виховна: формувати позитивне ставлення до виконання домашнього завдання;
соціокультурна компетенція: знання культурних реалій спільноти мова якої вивчається: умови життя;
загальнонавчальна компетенція: активно застосовувати мову, що вивчається.
1
Послухай та повтори. Впр. 1, с. 6.
«We learn English» Підручник для учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
1-й тиждень
Напиши про себе 3-4 речення за зразком впр. 1,с. 6.
2
Прочитай діалог впр. 2, с. 6. Доповни шаблон інформацією про себе та свого друга, щоб утворити власний діалог за зразком.
3
Вивчи вірш впр. 3, с. 7.
4.
Доповни, прочитай та запиши діалоги впр. 4, с. 7.
Урок 3. Тема «Звідки ти родом»
Мета уроку: навчальна: повторити і практикувати вживання структур “Im” (name); презентувати і практикувати відповіді на запитання “Where are you from?” “Where do you live?” 
розвивальна: формувати навички аудіювання; розвивати зорову пам’ять та увагу; удосконалювати навички правильної вимови англійських слів; 
виховна: формувати вміння дотримувати правил гри; формувати позитивне ставлення до помилок;
соціокультурна компетенція: вживання та вибір привітань;
загальнонавчальна компетенція: уважно стежити за презентованою інформацією.
1.
Назви літери алфавіту, впр. 1, с. 8.
«We learn English» Підручник для учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
2
тиждень
Читати діалог за ролями, впр. 5, с. 9.
2.
Прочитай слова, назви в них літери по порядку, впр. 2, с. 8.
3.
Послухай запитання та підбери до них правильні відповіді. Впр. 3, с.8.
4.
Послухай та заспівай пісню. Впр. 4, с. 9.
5.
Напиши правильно речення: Where are you from? Where do you live? Дай усно на них відповіді.
Урок 4. Тема «Мої друзі»
Мета уроку:
навчальна: презентувати та практикувати вживання займенників, тренувати дітей читати й відповідати на запитання Where are you from?; повторити цифри та звуки   [h], [w], [l], [f].
розвивальна: розвивати зорову пам’ять, увагу до деталей під час прослуховування тексту; формувати навички спонтанного мовлення;
виховна: формувати позитивне ставлення до навчання й виправлення власних помилок;
соціокультурна компетенція: знання культурних реалій спільноти мова якої вивчається: умови життя;
загальнонавчальна компетенція: активно застосовувати мову, що вивчається.
1
Послухай та прочитай діалоги впр. 2, с. 10
«We learn English» Підручник для учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
2
тиждень
Вивчит особові займенники та підбери відповідні імена.
2.
Послухай та повтори діалог впр. 2, с. 10.
3.
Доповни та прочитай діалог впр. 3, с. 11.
4.
Познайомся з англійськими займенниками впр. 4, с. 11. Прочитай їх та переклади.
5.
Послухай та прочитай англійські імена. Впр. 5, с. 11. Підбери відповідні займенники до імен.
6.
Напиши про свого товариша за шаблоном, доповнивши речення впр. 6, с. 11.
Урок 5. Тема «Моя родина»
Мета уроку:
навчальна: презентувати ЛО за темою уроку; практикувати вживання займенників відповідно до ситуації; презентувати дієслово to be” у різних формах; 
розвивальна: розвивати швидку мовленнєву реакцію на запитання; тренувати правильну артикуляцію звуків; формувати навички читання з інтонацією за ролями; 
виховна: формувати вміння ефективно працювати в групах; формувати позитивне ставлення до виконання домашнього завдання;
соціокультурна компетенція: вживання та вибір привітань;
загальнонавчальна компетенція: уважно стежити за презентованою інформацією.
1.
Подивись на малюнки впр. 1, с.12. З’єднай з відповідними словами та назви членів родини. За потреби скористайся словником в кінці підручника.
«We learn English» Підручник для учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
3
тиждень
Впр. 5, с. 13.  Розказжи про когось з членів родини.

2.
Послухай діалоги впр. 2, с. 12. Повтори. Склади свій власний діалог доповнивши шаблон, який поданий у вправі.
3.
Прочитай діалог впр. 3, с. 13. Доповни діалог.
4.
Познайомся з правилом вживання дієслова to be на с. 13. Запам’ятай його.
5.
Письмово виконай впр. 4, с. 13. Заповни пропуски потрібною формою дієслова. Використай правило вживання дієслова to be на с. 13.
Урок 6. Тема «Мої бабуся та дідусь»
Мета уроку:
навчальна: презентувати нові ЛО за темою «Родина», презентувати та практикувати структури that is, those are, these are, this is;
розвивальна: практикувати вживання однини та множини іменників; формувати навички правильної вимови звуків та слів;
виховна: формувати позитивне ставлення до навчання та виконання домашнього завдання, виховувати наполегливість та зібраність;
соціокультурна компетенція: знання культурних реалій спільноти мова якої вивчається: умови життя;
загальнонавчальна компетенція: активно застосовувати мову, що вивчається.
1.
Познайомся з новими словами: a grandma, a grandpa, a granddaughter, a grandson. Послухай та повтори. Впр. 1, с. 14.
«We learn English» Підручник для учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
3
тиждень
Письмово виконай впр. 5, с. 15. Доповни речення поданими словами.
2.
Послухай та повтори діалоги. Впр. 2, с. 14.
3.
Ознайомся з правилом на с. 14, запам’ятай його. Прочитай, доповни та скажи вголос речення впр. 3, с. 14.
4.
Послухай та повтори віршик. Впр. 4, с. 15.
5.
Склади опис малюнка впр. 5, с.15. Для цього доповни речення поданими словами.
6.
Розкажи про будь-кого з родичів. Використай на допомогу впр. 6, с. 15.
Урок 7. Тема «У моїй родині»
Мета уроку:
навчальна: презентувати нові ЛО за темою «Родина»; вправляти в читанні;   практикувати вживання структур that is, those are, these are, this is;
розвивальна: формувати навички пошукового читання; формувати навички аналізу інформації, сприйнятої на слух; формувати навички спонтанного мовлення; 
виховна: виховувати наполегливість і зібраність; формувати навички самостійної роботи;
соціокультурна компетенція: вживання та вибір привітань;
загальнонавчальна компетенція: уважно стежити за презентованою інформацією.
1.
Склади усно речення використовуючи таблицю
This is a…
These are…
That is a …
Those are…
«We learn English» Підручник для учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
4
тиждень
Впр. 6, с. 17. Запитай друга/ подругу про його родину.
2.
Прослухай, повтори та запам’ятай слова. Впр. 1, с. 16.
3.
Прочитай діалоги. Впр. 2, с. 16.
4.
Послухай та прочитай текст впр. 3, с. 16. Знайди та прочитай всі імена з тексту.
Склади речення, обравши правильний варіант відповіді, за потреби знов звернись до тексту. Впр. 4, с. 17.
5.
Випиши з тексту впр. 3, с. 16 всі слова з літерою Аа.
Урок 8. Тема «Мій дядько - сильний»
Мета уроку:
навчальна: презентувати нові ЛО за темою «Родина»; вправляти у правильній артикуляції звуків та слів; практикувати вживання особових займенників, цифр, граматичної структури he is / he isnt;
розвивальна: формувати навички пошукового читання; розвивати увагу та навички швидкої реакції;
виховна: виховувати дисциплінованість та вміння дотримувати правил; формувати вміння ефективно працювати в команді;
соціокультурна компетенція: знання культурних реалій спільноти мова якої вивчається: умови життя;
загальнонавчальна компетенція: активно застосовувати мову, що вивчається.
1.
Послухай, повтори та запам’ятай слова впр. 1, с. 18.
«We learn English» Підручник для учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
4
тиждень
Розкажи про своїх рідних.
2.
 Прослухай, прочитай та вивчи вірш впр. 2, с. 18.
3.
Склади запитання та відповіді про родину друга. Зразок запитань є у впр. 3, с. 18.
4.
Послухай та прочитай впр. 5, с. 19.
5.
Намалюй і напиши про своїх рідних за зразком. Впр. 4, с. 19.
Урок 9. Тема «я, моя родина та друзі»
Мета уроку:
навчальна: презентувати коротку форму відповіді на загальні запитання; повторити ЛО за темою «Родина»; повторити форми дієслова to be”;  практикувати вживання цього дієслова зі словами з теми «Родина»;
розвивальна: практикувати описування людей; розвивати навички аудіювання та виправлення помилок; 
виховна: формувати вміння концентруватися; формувати позитивне ставлення до навчання;
соціокультурна компетенція: вживання та вибір привітань;
загальнонавчальна компетенція: уважно стежити за презентованою інформацією.
1.
Прочитай речення та виправ помилки.
She are a mother.
He is pretty
He am old.
I is nice
They is kind.
«We learn English» Підручник для учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
5
тиждень
Склади речення з поданих слів та напишии їх у зошит. Впр. 6, с. 21.
2.
Подивись, прочитай та запам’ятай правило вживання дієслова бути в теперішньому неозначеному часі. Впр 1, с. 20.
3.
Доповни речення та скажи вголос. Впр. 2, с. 20.
4.
Прочитай речення та скажи протилежне. За зразком. Впр. 3, с. 20.
5.
Напиши відповіді на запитання. Впр. 4, с. 21.
6.
Прослухай та виконай дії. Впр. 5, с. 21.
Урок 10. Тема «Підсумковий урок з теми №1 «Я, моя родина та друзі»
Мета уроку:
навчальна: повторити лексичний та граматичний матеріал попередніх уроків;
розвивальна: розвинути природну здогадку та швидку реакцію на запитання; формувати навички спонтанного мовлення; практикувати побудову речення і запитання з дієсловом to be; розвивати навички аудіювання та читання;
виховна: виховувати наполегливість та зібраність; формувати позитивне ставлення до виправлення власних помилок;
соціокультурна компетенція: знання культурних реалій спільноти мова якої вивчається: умови життя;
загальнонавчальна компетенція: активно застосовувати мову, що вивчається.
1.
Послухай діалоги та підбери до кожного відповідний малюнок з впр. 1, с. 22.
«We learn English» Підручник для учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
5
тиждень
Напиши 2-3 речення про свою родину, використавши шаблон впр. 6, с. 23.
2.
Послухай текст. Впр. 3, с. 23.
3.
Виконай завдання впр. 4, с. 23. Прочитай речення та скажи чи правильні вони (згідно з текстом).
4.
Знайди в тексті впр. 3, с. 23. Слова з літерою Uu. Склади з ними речення та запиши у зошит.
5.
Запитай про свого друга/ подругу, дідуся/ бабусю. Використай запитання впр. 7, с. 23.
Тема 2. «Відпочинок та дозвілля» - 10 годин
Мета: повторити та активізувати лексичний матеріал з  теми, розвивати навички використання лексико-граматичного матеріалу в конкретних комунікативних ситуаціях
Очікуваний результат виконання самостійної роботи: повторення та активізація лексичного матеріалу з теми «Іграшки», «Розваги», «Спорт», засвоєння нової лексики з теми, удосконалення вмінь використовувати вивчений лексико-граматичний матеріал в конкретних комунікативних ситуаціях
Урок 11. Тема «Мої іграшки»
Мета уроку:
навчальна: презентувати нові ЛО за темою «Іграшки»; повторити назви кольорів та цифр; практикувати вживання запитальної форми Is it…?
розвивальна: розвинути природну здогадку і зорову память; удосконалювати навички читання; 
виховна: виховувати наполегливість і зібраність; формувати навички ефективної роботи в парах;
соціокультурна компетенція: обрання та вживання відповідних до ситуації спілкування фраз;
загальнонавчальна компетенція: розуміти та відтворювати мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя.
1.
Подивись, покажи та назву іграшку на малюнку з впр. 1, с. 24.
«We learn English» Підручник для учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
6
тиждень
Розкажи, які іграшки має твій брат/ сестра і де він/ вона ними грається. Впр. 6, с. 25.
2.
Запитай та відповідь на питання за зразком впр. 2, с. 24.
3.
Послухай, повтори та запам’ятай вірш впр. 3, с. 24.
4.
Прочитай речення, подивись та погодься чи не погодься з реченнями (допоможуть тобі в цьому малюнки до вправи). Впр. 4, с. 25.
5.
Послухай та прочитай. Впр. 5, с. 25.
Урок 12. Тема «Давай пограємось»
Мета уроку:
навчальна: повторити слова минулого уроку, ввести нові слова за темою «Іграшки»; практикувати вживання граматичних структур this is…, I can see…, has got…, I have got;
розвивальна: розвивати навички пошукового читання; розвивати навички читання;
виховна: виховувати дисциплінованість та зібраність; формувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови;
соціокультурна компетенція: знання культурних реалій спільноти мова якої вивчається: умови життя;
загальнонавчальна компетенція: активно застосовувати мову, що вивчається.
1.
Послухай та прочитай, впр. 5, с. 27.
sat-set-sit, him-hem-ham, nack-neck-Nick, fad - fed – fid, bit - bet – bat,                  miss - mess – mass, pan - pen – pin,      kin - Ken – can, rad - red – rid.
«We learn English» Підручник для учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
6
тиждень
Запропонуй твоєму другу/ подрузі пограти в іграшки, які ти маєш. Використай шаблон впр. 7, с. 27.
2.
Послухай, повтори та запам’ятай слова. Впр. 1, с. 26. Склади речення за зразком, який подано у вправі.
3.
Прочитай діалог впр. 2, с. 26. Склади власний діалог, замінюючи виділені слова іншими.
4.
Послухай та прочитай текст. Впр. 3, с. 27. Прочитай назви іграшок, про які розповідається в тексті.
5.
Вибери правильний варіант та прочитай речення вголос. Впр. 4, с. 27.
6.
Знайди в впр. 3, с. 27. Слова з літерою Rr. Склади з ними речення та запиши їх у зошит.
Урок 13. Тема «Це їхній корабель»
Мета уроку:
навчальна: повторити особові займенники; презентувати нові слова за темою «Іграшки» та присвійні займенники; практикувати вживання граматичних структур has got, have you got;
розвивальна: розвинути природну здогадку і зорову память; удосконалювати навички читання; 
виховна: виховувати позитивне ставлення до виправлення власних помилок; формувати навички ефективної роботи в командах, групах;
соціокультурна компетенція: обирати та вживати відповіді до ситуації спілкування фрази;
загальнонавчальна компетенція: розуміти та відтворювати мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя.
1.
Послухай та повтори назви предметів – іграшок, які зображені на малюнку впр. 1, с. 28.
Постав ці предмети в множину. Склади з цими словами речення за зразком, який подано у вправі.
«We learn English» Підручник для учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
7
тиждень
Розкажи, які іграшки мають твої друзі та опиши їх. Зразок у впр. 7, с. 29.
2.
Подивись на малюнки, підбери відповідне речення до малюнку та прочитай його. Впр. 2, с. 28.
3.
Запитай та дай відповідь на запитання за зразком впр. 3, с. 28.
4.
Послухай, повтори та виконай дії. Впр. 4, с. 29.
5.
Доповни та запиши речення. Впр. 5, с. 29.
6.
Послухай та прочитай. Впр. 6, с. 29.
Урок 14. Тема «Моя улюблена іграшка»
Мета уроку:
навчальна: повторити слова минулого уроку, ввести нові слова за темою «Іграшки»; практикувати у вживанні дієслова can;
розвивальна: розвивати навички аудіювання, логіку та увагу;
виховна: виховувати позитивне ставлення до успіхів інших учнів; формувати навички ефективної співпраці в парах та групах;
соціокультурна компетенція: обирати та вживати відповіді до ситуації спілкування фрази;
загальнонавчальна компетенція: розуміти та відтворювати мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя.
1.
Послухай та прочитай. Впр. 6, с. 31.
fad -  fed -  fid  -  fod  -  fud       
but -  bot -  bit -  bet -  bat        
pan -  pen -  pin -  pon  -  pun
cun -  con -  kin -  Ken -  can   
sap -  sep -  sip  -  sop -  sup      
mug -  mog -  mig -  Meg -  mag
tax  -  tex  -  tix -  tox -  tux      
 lud -  lod -  lid -  led -  lad
«We learn English» Підручник для учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
7
тиждень
Розкажи про свою улюблену іграшку. Опиши її. Впр. 7, с. 31.
2.
Послухай, повтори та запам’ятай слова. Впр. 1, с. 30.
Склади речення за зразком. Задай запитання та відповіді.
3.
Склади речення за зразком, використавши слова з впр. 1. Впр. 2, с. 30.
4.
Озвуч малюнки впр. 3, с. 30.
5.
Запитайте та дайте відповідь. Впр. 4, с. 31.
6.
Доповни речення потрібним дієсловом та запиши їх. Впр. 5, с. 31.
Урок 15. Тема «Моє улюблене заняття»
Мета уроку:
навчальна: повторити слова минулого уроку, ввести нові слова за темою «Іграшки»; практикувати у вживанні структур I can, I cant, I like, I dont like;  удосконалювати навички вживання коротких відповідей на загальні питання; практикувати вимову звуків [p], [d], [k];
розвивальна: розвивати навички аудіювання, логіку та увагу;
виховна: виховувати зібраність та комунікативність; формувати навички ефективної співпраці в парах;
соціокультурна компетенція: обирати та вживати відповіді до ситуації спілкування фрази;
загальнонавчальна компетенція: розуміти та відтворювати мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя.
1.
Послухай, повтори та запам’ятай нові слова з впр. 1, с. 32.
Склади речення за зразком.
«We learn English» Підручник для учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
8
тиждень
Розкажи про своє улюблене заняття.
2.
Вкажи на малюнок та скажи речення за зразком. Впр. 2, с. 32.
3.
Задайте запитання та дайте відповідь за зразком. Впр. 3, с. 32.
4.
Послухай та прочитай текст впр. 4, с. 33. Знайди в тексті речення, яке не відповідає змісту малюнка.
5.
Обери правильну відповідь та прочитай. Впр. 5, с. 33.
6.
Знайти у впр. 4, слова, запиши їх та склади з ними речення. Впр. 6, с. 33.
Урок 16. Тема «Щонеділі»
Мета уроку:
навчальна: повторити всі дієслова та прикметники за темою «Іграшки», презентувати нові ЛО за темою «Іграшки»; удосконалювати техніку читання зі звуком [ei], практикувати вживання граматичних структур It isDo you play…?;
розвивальна: розвивати логіку та увагу;
виховна: формувати позитивне ставлення до успіхів інших учнів; виховувати дисципліну та зібраність під час групової роботи.
соціокультурна компетенція: обирати та вживати відповіді до ситуації спілкування фрази;
загальнонавчальна компетенція: розуміти та відтворювати мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя.
1.
Послухай, повтори та запам’ятай слова впр. 1, с. 34. Склади запитання за зразком та дай на них відповіді.
«We learn English» Підручник для учнів 2-го класу
Автор А.М. Несвіт. Рекомендовано для учнів 2 класів МОН України (лист 718 від 18.06.2012 р.)
8
тиждень
Розкажи про те, як ти проводиш вільний час. Використай шаблон, поданий у впр.  7, с. 35.
2.
Прочитай запитання впр. 2, с. 34 та дай на них відповідь відповідно до малюнку вправи.
3.
Послухай, повтори та запам’ятай вірш впр. 3, с. 35.
4.
Послухай та прочитай слова впр. 4, с. 35.
5.
Прочитай речення, доповни поданими словами та запиши їх. Впр. 5, с. 35.








Розроблено учителем англійської мови
ЗОШ № 18 Осолодковою О.М.



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ідеальне освітнє відео. Яке воно?

 Ідеї до створення навчального відео