Робота методичного обєднання
передбачає:
·
Діагностику
утруднень учителів і вибір форм підвищення кваліфікації на основі аналізу
потреб;
·
Розробку
рекомендацій про зміст, методи та форми організації освітньо- виховної
діяльності; підвищення ефективності організації навчально-виховного процесу;
·
Розробку
основних напрямів і форм активізації пізнавальної, науково-практичної
діяльності учнів у позаурочний час (олімпіади, конкурси, предметні тижні,
аукціони знань тощо);
·
Вдосконалення
змісту освіти, рецензування, первинну експертизу підручників, навчальних
програм, технологій, методик тощо;
·
Вивчення,
узагальнення, пропаганду кращого педагогічного досвіду, створення банку даних
актуального досвіду;
·
проведення моніторингу якості освіти та ефективної
діяльності членів методичного обєднання;
·
вдосконалення
педагогічної майстерності вчителів,керівництво роботою школи молодого вчителя,
педагогічними майстернями;
·
участь в
атестації педагогічних працівників.
На
засіданнях МО рекомендується розглядати, зокрема, такі питання:
·
робота з
Державними стандартами освіти;
·
вивчення
й реалізація основних положень нормативних і директивних документів про освіту;
·
ознайомлення
з новою психолого-педагогічною й методичною літературою, фаховою пресою;
·
обговорення
досягнень психолого-педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду;
·
форми
організації самостійної роботи на уроках;
·
методи
роботи щодо ліквідації прогалин у знаннях, уміннях та навичках учнів;
·
методика
організації та проведення сучасного уроку й виховного заходу;
·
методи
стимулювання навчальної діяльності учнів;
·
оптимальні
методи й прийоми здійснення моніторингових досліджень;
·
складання
та обговорення тестів для визначення рівня навчальних досягнень учнів;
·
аналізякості
знань, умінь і навичок учнів;
·
аналіз
відвіданих уроків і заходів, обмін досвідом;
·
творчі
звіти вчителів за навчальний рік;
·
звіти
вчителів, відповідальних за навчальні кабінети;
·
робота з
обдарованими дітьми;
·
робота
здітьми, що потребують особливої уваги;
·
вивчення
і впровадження іноваційних технологій тощо.
У плані роботи МО мають бути відображені
результативність і підсумки методичної роботи за попередній навчальний рік,
зокрема стан виконання навчальних програм, рівень і якість навчальних досягнень
учнів тощо.
У плані мають бути завдання МО на поточний навчальний
рік, основні напрямки його роботи, що випливають із завдань розбудови
національної системи освіти, аналізу стану навчально-виховного процесу, а також
перелік засідань МО.
Орієнтовний
зразок
оформлення
матеріалів роботи методичного об’єднання
Науково-методична
тема школи:
Науково-методична
тема, над якою працюють члени методичного об’єднання:
І.
Вступ
·
Аналіз
роботи за минулий рік. Реалізація теми, над якою працювали члени МО.
·
Що
зроблено, запроваджено у практику роботи з теми, яке коло завдань окреслено.
·
Показати
результати навчальних досягнень учнів з кожного предмета (середній бал) на
високому рівні, достатньому, середньому, початковому (кількість учнів і
відсоток) за результатами річного та підсумкового оцінювання. Результати
моніторингового дослідження.
·
Які форми
роботи були результативними. Робота з учнями, які потребують особливої уваги та
з обдарованими учнями. Корекція знань учнів на основі моніторингової діяльності
вчителів, розвиток здібностей і природних обдарувань учнів. Підвищення в учнів
мотивації до навчання.
·
Проведення
шкільних заходів (конкурсів, тижнів, олімпіад тощо)
·
Участь
учителів у районних конкурсах педагогічної майстерності.
·
Ознайомлення
з досягненнями психолого-педагогічної науки, педагогічним досвідом.
·
Проведення
відкритих уроків, виховних заходів.
·
Проходження
курсів, атестація членів МО.
·
Визначення
недоліків, невиконаних завдань (вказати причини).
·
Над якими
завданнями працюватиме МО в наступному році.
ІІ.
Інформація про членів МО
ПІБ учителя
|
Рік народження
|
Назва ВУЗу спеціальність за дипломом
|
Стаж роботи
|
Курси, рік
|
Атестація, рік
|
Категорія, пед. звання
|
ІІІ.Теми,
над якими працюють учителі
ПІБ учителя
|
Тема
|
Форма звіту
|
ІV.Заходи з підвищення якості навчальних досягнень,
умінь
і навичок учнів
V.Тематика засідань
VІ. Організація позакласної роботи
№
|
Зміст роботи
|
Відповідальні
|
Термін проведення
|
Примітка
|
Заходи з підвищення фахової
майстерності педагогів (рекомендації)
1.
Вивчення,
вдосконалення та впровадження кращого педагогічного досвіду, нових технологій,
інтерактивних методів і прийомів:
·
кожному з
членів МО, який має власні педагогічні надбання чи високий рівень володіння
певним питанням навчально-виховної роботи, виступити на засіданні МО з
інформацією про свій досвід. Ознайомлювати колег з таким досвідом у ході
проведення відкритих уроків, виховних заходів, взємовідвідування уроків;
·
на
засіданнях МО систематично знайомити членів МО з новинками фахової літератури,
педагогічної преси;
·
провести
методичні фестивалі (листопад, березень);
·
продовжити
співпрацю з ...(вказати з ким) врозробці ..(вказати чого);
·
створити
творчу групу (керівник_________) щодо вивчення та впрвадженя в практику роботи
педагогів досвіду роботи (прізвище)___________ з___________________(вказати з
якої проблеми);
·
підтримувати
творчі звязки, провести «методичні мости» (обмін досвідом роботи) з методичними
обєднаннями початкових класів інших ЗОШ (жовтень,
березень)
2.
Провести
творчий звіт учителя __________________________, який атестується на вищу
категорію.
3.
Брати активну участь у роботі районних
семінарів-практикумів, методичної ради школи.
4.
Призначити
наставником молодого педагога_________________ вчителя________________.
5.
Брати
участь у проведенні педагогічних рад, конференцій, педчитань, аукціонів
педагогічних ідей.
6.
Кожному
вчителю працювати над виробленням особистого творчого почерку, створювати свою
систему роботи.
Методична картка вчителя
ПІБ________________________________________
Дата
народження___________________________________
Освіта_________________________________________
Спеціальність
за дипломом_______________________
Педстаж________________________________________
З
якого часу працює в даній школі__________________
В
якому класі викладає, кількість годин________________
Інші
навантаження___________________
Остання
курсова підготовка (рік, № посвідчення)________
Остання
атестація (рік)____________________________
Категорія________________________________________
Заохочення
(рік, подяки,грамоти, звання,.)_____
Тема,
над якою працює______________________________
Відкриті
уроки___________________________________
Відкриті
виховні заходи____________________________
Домашня
адреса і телефон_______________________
Схема аналізу уроку №1
Схема аналізу уроку №2
Критерії оцінювання уроку
Схема аналізу уроку №1
Схема аналізу уроку №2
Критерії оцінювання уроку
Комментариев нет:
Отправить комментарий