На допомогу керівнику ШМО




РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ МЕТОДИЧНИХ ОБ’ЄДНАНЬ

Робота методичного обєднання передбачає:
·                    Діагностику утруднень учителів і вибір форм підвищення кваліфікації на основі аналізу потреб;
·                    Розробку рекомендацій про зміст, методи та форми організації освітньо- виховної діяльності; підвищення ефективності організації навчально-виховного процесу;
·                    Розробку основних напрямів і форм активізації пізнавальної, науково-практичної діяльності учнів у позаурочний час (олімпіади, конкурси, предметні тижні, аукціони знань тощо);
·                    Вдосконалення змісту освіти, рецензування, первинну експертизу підручників, навчальних програм, технологій, методик тощо;
·                    Вивчення, узагальнення, пропаганду кращого педагогічного досвіду, створення банку даних актуального досвіду;
·                    проведення  моніторингу якості освіти та ефективної діяльності членів методичного обєднання;
·                    вдосконалення педагогічної майстерності вчителів,керівництво роботою школи молодого вчителя, педагогічними майстернями;
·                    участь в атестації педагогічних працівників.

На засіданнях МО рекомендується розглядати, зокрема, такі питання:
·                    робота з Державними стандартами освіти;
·                    вивчення й реалізація основних положень нормативних і директивних документів про освіту;
·                    ознайомлення з новою психолого-педагогічною й методичною літературою, фаховою пресою;
·                    обговорення досягнень психолого-педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду;
·                    форми організації самостійної роботи на уроках;
·                    методи роботи щодо ліквідації прогалин у знаннях, уміннях та навичках учнів;
·                    методика організації та проведення сучасного уроку й виховного заходу;
·                    методи стимулювання навчальної діяльності учнів;
·                    оптимальні методи й прийоми здійснення моніторингових досліджень;
·                    складання та обговорення тестів для визначення рівня навчальних досягнень учнів;
·                    аналізякості знань, умінь і навичок учнів;
·                    аналіз відвіданих уроків і заходів, обмін досвідом;
·                    творчі звіти вчителів за навчальний рік;
·                    звіти вчителів, відповідальних за навчальні кабінети;
·                    робота з обдарованими дітьми;
·                    робота здітьми, що потребують особливої уваги;
·                    вивчення і впровадження іноваційних технологій тощо.
У плані роботи МО мають бути відображені результативність і підсумки методичної роботи за попередній навчальний рік, зокрема стан виконання навчальних програм, рівень і якість навчальних досягнень учнів тощо.
У плані мають бути завдання МО на поточний навчальний рік, основні напрямки його роботи, що випливають із завдань розбудови національної системи освіти, аналізу стану навчально-виховного процесу, а також перелік засідань МО.

Орієнтовний зразок
оформлення матеріалів роботи методичного об’єднання

Науково-методична тема школи:

Науково-методична тема, над якою працюють члени методичного об’єднання:

І. Вступ
·               Аналіз роботи за минулий рік. Реалізація теми, над якою працювали члени МО.
·               Що зроблено, запроваджено у практику роботи з теми, яке коло завдань окреслено.
·               Показати результати навчальних досягнень учнів з кожного предмета (середній бал) на високому рівні, достатньому, середньому, початковому (кількість учнів і відсоток) за результатами річного та підсумкового оцінювання. Результати моніторингового дослідження.
·               Які форми роботи були результативними. Робота з учнями, які потребують особливої уваги та з обдарованими учнями. Корекція знань учнів на основі моніторингової діяльності вчителів, розвиток здібностей і природних обдарувань учнів. Підвищення в учнів мотивації до навчання.
·               Проведення шкільних заходів (конкурсів, тижнів, олімпіад тощо)
·               Участь учителів у районних конкурсах педагогічної майстерності.
·               Ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічної науки, педагогічним досвідом.
·               Проведення відкритих уроків, виховних заходів.
·               Проходження курсів, атестація членів МО.
·               Визначення недоліків, невиконаних завдань (вказати причини).
·               Над якими завданнями працюватиме МО в наступному році.

ІІ. Інформація про членів МО

ПІБ учителя
Рік народження
Назва ВУЗу спеціальність за дипломом
Стаж роботи
Курси, рік
Атестація, рік
Категорія, пед. звання

ІІІ.Теми, над якими працюють учителі

ПІБ учителя
Тема
Форма звіту




ІV.Заходи з підвищення якості  навчальних досягнень,
умінь і навичок учнів

V.Тематика засідань


VІ. Організація позакласної роботи
Зміст роботи
Відповідальні
Термін проведення
Примітка







Заходи з підвищення фахової майстерності педагогів (рекомендації)

1.                    Вивчення, вдосконалення та впровадження кращого педагогічного досвіду, нових технологій, інтерактивних методів і прийомів:
·        кожному з членів МО, який має власні педагогічні надбання чи високий рівень володіння певним питанням навчально-виховної роботи, виступити на засіданні МО з інформацією про свій досвід. Ознайомлювати колег з таким досвідом у ході проведення відкритих уроків, виховних заходів, взємовідвідування уроків;
·        на засіданнях МО систематично знайомити членів МО з новинками фахової літератури, педагогічної преси;
·        провести методичні фестивалі (листопад, березень);
·        продовжити співпрацю з ...(вказати з ким) врозробці ..(вказати чого);
·        створити творчу групу (керівник_________) щодо вивчення та впрвадженя в практику роботи педагогів досвіду роботи (прізвище)___________ з___________________(вказати з якої проблеми);
·        підтримувати творчі звязки, провести «методичні мости» (обмін досвідом роботи) з методичними обєднаннями початкових класів інших ЗОШ (жовтень, березень)
2.                    Провести творчий звіт учителя __________________________, який атестується на вищу категорію.
3.                    Брати активну участь у роботі районних семінарів-практикумів, методичної ради школи.
4.                    Призначити наставником молодого педагога_________________ вчителя________________.
5.                    Брати участь у проведенні педагогічних рад, конференцій, педчитань, аукціонів педагогічних ідей.
6.                    Кожному вчителю працювати над виробленням особистого творчого почерку, створювати свою систему роботи.


Методична картка вчителя

ПІБ________________________________________
Дата народження___________________________________
Освіта_________________________________________
Спеціальність за дипломом_______________________
Педстаж________________________________________
З якого часу працює в даній школі__________________
В якому класі викладає, кількість годин________________
Інші навантаження___________________
Остання курсова підготовка (рік, № посвідчення)________
Остання атестація (рік)____________________________
Категорія________________________________________
Заохочення (рік, подяки,грамоти, звання,.)_____
Тема, над якою працює______________________________
Відкриті уроки___________________________________
Відкриті виховні заходи____________________________

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ідеальне освітнє відео. Яке воно?

 Ідеї до створення навчального відео