У
2013/2014 н.р. іноземна мова (англійська) у 1 класі
вивчається за програмою - Навчальна програма з іноземних мов для
загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим
вивченням іноземних мов 1-4 класи»,
Видавничий дім «Освіта», 2012 р. та навчально-методичним комплексом
рекомендованим МОН України «Англійська мова. 1 клас» (авт. Несвіт А. М.), ТОВ
«Видавництво «Генеза», який складається з підручника, зошита, аудіододатка.
35
годин, відведених програмою на вивчення іноземної мови в 1-му класі
розділено на 2 півріччя – I півріччя
– 16 годин для засвоєння основ фонологічного аспекту мови і 19 годин (II півріччя) на засвоєння звуко-буквених співвідношень.
Знайомство учнів зі звуковою системою
іноземної мови відбувається на основі імітативно-ігрових технологій в умовах
комунікативних ситуацій, що являють собою сукупність мовленнєвих та
немовленнєвих умов, необхідних і достатніх для здійснення мовленнєвих дій. За принципом схожості типові комунікативні ситуації поєднані за сферами
спілкування.
В
програмі з іноземної мови для 1-го класу виділено найбільш відповідні сфери
спілкування, а саме: особистісна, центром якої є сім’я, друзі, дозвілля,
іграшки, тварини; публічна, що
охоплює свята та традиції, пов’язані з ними; освітня, сконцентрована навколо знань предметів
шкільного побуту.
На кінець першого класу учні:
• Розрізняють (на слух) вивчені слова і фрази.
• Сприймають на слух і виконують прості
інструкції.
• Розуміють короткі елементарні повідомлення,
підтримані невербальними опорами
(малюнками,
жестами тощо) в межах тематики спілкування.
· Представляють
себе, членів родини, друзів.
• Називають предмети.
• Рахують до 10.
• Розповідають короткі римівки та лічилки,
співають дитячі пісні.
• Називають і описують предмети/тварин відповідно до навчальної
ситуації
в межах тематики програми. Обсяг
висловлювання — 3—4 речення
• Вітаються та прощаються, знайомляться; ставлять запитання, засвоєні у
мовленнєвих зразках, і відповідають на запитання однокласників/вчителя; висловлюють
подяку, пробачення. Обсяг висловлювання кожного
— 3—4 репліки
· Називають букви алфавіту; озвучують засвоєні в усному мовленні слова,
словосполучення.
• Пишуть літери алфавіту. Відтворюють графічний образ букв, слів, словосполучень,
коротких речень.
Комментариев нет:
Отправить комментарий