27 октября 2013 г.

Інформація для батьків



       У 2013/2014 н.р. іноземна мова (англійська) у 1 класі вивчається за програмою - Навчальна програма з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи»,  Видавничий дім «Освіта», 2012 р. та навчально-методичним комплексом рекомендованим МОН України «Англійська мова. 1 клас» (авт. Несвіт А. М.), ТОВ «Видавництво «Генеза», який складається з підручника, зошита, аудіододатка.

       35 годин, відведених програмою на вивчення іноземної мови в 1-му класі  розділено на 2 півріччя – I півріччя – 16 годин для засвоєння основ фонологічного аспекту мови і 19 годин (II півріччя) на засвоєння звуко-буквених співвідношень.

       Знайомство учнів зі звуковою системою іноземної мови відбувається на основі імітативно-ігрових технологій в умовах комунікативних ситуацій, що являють собою сукупність мовленнєвих та немовленнєвих умов, необхідних і достатніх для здійснення мовленнєвих дій. За принципом схожості типові комунікативні ситуації поєднані за сферами спілкування.
        В програмі з іноземної мови для 1-го класу виділено найбільш відповідні сфери спілкування, а саме: особистісна, центром якої є сім’я, друзі, дозвілля, іграшки, тварини; публічна, що охоплює свята та традиції, пов’язані з ними; освітня, сконцентрована навколо знань предметів шкільного побуту.
       На кінець першого класу учні:
Розрізняють (на слух) вивчені слова і фрази.
 Сприймають на слух і виконують прості інструкції.
 Розуміють короткі елементарні повідомлення, підтримані невербальними опорами
(малюнками, жестами тощо) в межах тематики спілкування. 
· Представляють себе, членів родини, друзів.
• Називають предмети.
• Рахують до 10.
• Розповідають короткі римівки та лічилки, співають дитячі пісні.
• Називають і описують предмети/тварин відповідно до навчальної ситуації
в межах тематики програми. Обсяг висловлювання — 3—4 речення
• Вітаються та прощаються,  знайомляться; ставлять запитання, засвоєні у мовленнєвих зразках, і відповідають на запитання однокласників/вчителя; висловлюють подяку, пробачення.  Обсяг висловлювання кожного — 3—4 репліки
· Називають букви алфавіту; озвучують засвоєні в усному мовленні слова, словосполучення.
• Пишуть літери алфавіту. Відтворюють графічний образ букв, слів, словосполучень, коротких речень.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ідеальне освітнє відео. Яке воно?

 Ідеї до створення навчального відео