До уваги 11 класників, їхніх батьків та колег .
Розроблено сайт для безкоштовної підготовки до ДПА з англійської мови 2016.
На сайті «ДПА 2016 з англійської мови» розміщено зразки завдань державної підсумкової атестації (далі — ДПА) з англійської мови в 11-му класі, а також методичні рекомендації, що містять детальний опис завдань та критеріїв оцінювання робіт
Завдання для державної підсумкової атестації з іноземних мов на 2015/2016 н. р. підготовлені експертною групою та міжнародними організаціями з урахуванням особливостей національного навчально-методичного забезпечення та зорієнтовані на рівні Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти та Державного стандарту базової та повної загальної освіти. Матеріали підготовлені у співпраці з видавництвом MM Publications. Зміст тестових завдань будується на автентичних зразках мовлення, прийнятих у англомовних країнах та відповідає сферам і тематиці ситуативного спілкування, зазначеним у шкільній навчальній програмі.
Рівень уміння використовувати мову (лексико-граматичних аспект) перевіряється під час читання та письма.
Під час читання буде визначено рівень сформованості іноземної компетенції:
Письмова робота оцінюється за трьома основними показниками:
Розроблено сайт для безкоштовної підготовки до ДПА з англійської мови 2016.
На сайті «ДПА 2016 з англійської мови» розміщено зразки завдань державної підсумкової атестації (далі — ДПА) з англійської мови в 11-му класі, а також методичні рекомендації, що містять детальний опис завдань та критеріїв оцінювання робіт
Завдання для державної підсумкової атестації з іноземних мов на 2015/2016 н. р. підготовлені експертною групою та міжнародними організаціями з урахуванням особливостей національного навчально-методичного забезпечення та зорієнтовані на рівні Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти та Державного стандарту базової та повної загальної освіти. Матеріали підготовлені у співпраці з видавництвом MM Publications. Зміст тестових завдань будується на автентичних зразках мовлення, прийнятих у англомовних країнах та відповідає сферам і тематиці ситуативного спілкування, зазначеним у шкільній навчальній програмі.
Рівень уміння використовувати мову (лексико-граматичних аспект) перевіряється під час читання та письма.
Під час читання буде визначено рівень сформованості іноземної компетенції:
- розуміння основної інформації (ознайомлювальне читання)
- розуміння повної інформації (вивчальне читання)
- пошук окремих фактів (вибіркове читання)
Письмова робота оцінюється за трьома основними показниками:
- зміст та комунікативна наповненість
- використання лексики та граматики
- організація тексту
Комментариев нет:
Отправить комментарий